© 2016 Maatschap voor Reclame.

I'm busy working on my blog posts. Watch this space!

Please reload

Follow Us

April 13, 2016

De Bureaudirecteur

 

 

Je zou bijna medelijden met hem krijgen; De assurantietussenpersoon (ATP). Ooit leefde hij weelderig in zijn eigen micro-economie, die hij om zich heen had gebouwd door misbruik te maken van het gebrek aan kennis en het goede vertrouwen van zijn kla...

January 26, 2016

Geef de humor niet op. De wereld heeft het harder nodig dan ooit.

 

Iedereen wil de wereld veranderen, tegenwoordig. Het is in. Ik ben geen socioloog, maar ik vermoed dat de kredietcrisis van 2008 en de jaren die volgden, iets hebben losgemaakt in mensen. Het heeft mogel...

March 18, 2015

 

Het junior team

 

Juniorenpoep. Zo noemde men vroeger de opportunistische one-offs die verkocht waren aan een merk dat niet op de klantenlijst van het reclamebureau stond. Zonder opdracht. Laat staan een probleemstelling. Het ging puur om het vullen van de prijzenkast....

February 17, 2015

De Strateeg

 

De afgelopen twintig jaar ben ik nog nooit een goeie strateeg tegen gekomen. Niet aan bureauzijde, althans. Wel bij mediabureaus, een PR-bureau en aan klantzijde. Maar een goede bureaustrateeg vinden lijkt zoiets als de zoektocht naar het perpetuum mobile....

Please reload

  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square
Please reload

recent posts
Search By Tags
Archive
Please reload

blog

I'm busy working on my blog posts. Watch this space!

Please reload

featured posts